за лоста
Аз имах ланчия ипсилон и сам и рязах лоста че беше висок като на Булгар скоростния лост - с ножовката го рязах цял ден едва ли не при полеви условия, като внимавах лоста да не се движи от постоянното търкане. Свалих го с около 4 см и бях много доволен (напипването на скоростите при превключване е по-друго, по-лесно и по-бързо, особено ако като при мен лоста седи хлабаво на свободна) купих си друга ръкохватка за 10 лв. Ама на Алфата не знам тая дървената как може да се извади, седи ми като залепена (някой ако го е свалял, да сподели) - иначе и го гласа и на нея, тия дето ги продават по тунинг-будките са с различни приставки,завиват се в болчета, удобна работа, въобще ако уцелиш по-кадърно китайче, и оптималното скъсяване според достига на ръката ти, ефекта е доста добър - хем визуално, хем практично.
Аз имах ланчия ипсилон и сам и рязах лоста че беше висок като на Булгар скоростния лост - с ножовката го рязах цял ден едва ли не при полеви условия, като внимавах лоста да не се движи от постоянното търкане. Свалих го с около 4 см и бях много доволен (напипването на скоростите при превключване е по-друго, по-лесно и по-бързо, особено ако като при мен лоста седи хлабаво на свободна) купих си друга ръкохватка за 10 лв. Ама на Алфата не знам тая дървената как може да се извади, седи ми като залепена (някой ако го е свалял, да сподели) - иначе и го гласа и на нея, тия дето ги продават по тунинг-будките са с различни приставки,завиват се в болчета, удобна работа, въобще ако уцелиш по-кадърно китайче, и оптималното скъсяване според достига на ръката ти, ефекта е доста добър - хем визуално, хем практично.
Comment